2010. április 18., vasárnap

Várakozás: Mikor jelenik már meg?!



Várakozás:

Az ember egyszerűen nem tud mit csinálni egy unalmas délután. Nincs semmi a Tv-ben, mindenki elfoglalt, és tanulásról pedig szó sem lehet… Mit csináljon akkor az ember?!
Ha az ember én lennék… valószínűleg olvasnék vagy mozognék egy kicsit a friss levegőn, netán keresztezném a kettőt. Ám tegyük fel rossz idő van… Akkor… már csak az olvasás marad egy kényelmes meleg szobában.
De itt a probléma!
Mi van, ha nincs mit?!
Velem ez probléma sokszor előfordult. Mivel hogy ez a komor tél még mindig a fejünkön jár. Még ha kissé enyhült is. Valljuk be! Szar idő van. /Tegnap elmentem futni és majd összeszar… magam olyan hideg volt hogy nem kaptam levegőt. A torkom éget, kapart. Pedig nyakig felhúztam a pulcsim. A víz is vert… Nem volt jó ötlet. Ezt már tudom. Be is rekedtem egy picit. xD /
De nincs mit tennem. Halálra unom magam. Gondoltam rá vetem magam a tesóm könyveire, de nem akarom leszólni, hisz régen lányregénybe csak ilyeneket lehetett kapni… Rózsaszín borítós Meg Cabot –os könyvet néztem ki magamnak. cím.: Locsifenyi királynő. Be kell vallanom tetszett. Nem lesz a kedvencem, de Meg remekül ír.
Legalább ezzel a Vasárnapommal tudtam mit kezdeni. Mert álltalába véve a Vasárnapokat ki nem állhatom. A Vasárnap csak az unatkozásról szól.

De még néhány Vasárnapot át kell vészelnem nővérkém tini szerelmes könyveivel. Hisz azok, amikre én várok még Bookline –on sincsenek fenn. Vagy ha mégis, nem lehet még megrendelni.
Itt van néhány példa előzetessel.
/Info: Bookline, ismereten oldlak/



Frost, Jeaniene:
Karó és sírhant

Cat és Bones vámpírvadász sorozat
258 oldal



Cat új életet kezdett. Négy éve búcsút intett a vámpírvadászatnak, és ezzel együtt a szerelem is kopogtatott nála. Egy barátnőjének esküvőjén azonban váratlanul Bones lép oda hozzá, éppen időben. Valaki Cat vesztét akarja, és a szövetségesek újra kénytelen összefogni, hogy az áruló nyomára bukkanjanak..
Az első részét /Félúton a Sírhoz/ már sokszor említett barátnőm adta kölcsön. Először nem akartam elolvasni. Utána néztem már és azt írták extra perverz és vérszomjas. És mivel hogy én nem annyira ragaszkodom hogy egy könyvben vámpírok legyenek. Úgy gondoltam sunyi módon azt mondom hogy elolvastam és nem tetszett. xD Ám egyik pénteken kaptam meg tőle ezt a „könyvet”. Palacsintát akartam csinálni, de úgy döntöttem szüneteltem magam egy picit /a tészta kész volt 3 –mat ki is sütöttem/ És ott feküdt a földön. Mivel hogy amikor haza értem csak ledobat a táskám és kiborult… És hát… megláttam. Egy tipikus film béli pillanat volt amikor a főszereplő nő nem tud ellen állni a csábításnak. Neki veselkedtem. Lehuppantam a kanapéra és végig lapoztam mennyi oldal az első rész. Nem volt túl hosszú így esett.
Nem tudtam letenni és már aznap elolvastam a könyv felét/negyedét. Közben teljesen megfeledkezem a palacsintáról és a szüleimről is. Azért ez DURVA! Pedig nem szeretem a perverz könyveket. Vagyis eddig én azt hittem. De nem én egy 13 éves lány vagyok akinek nem szabadna ilyet olvasnia . Még is elolvastam még azon a hétvégén. És bár voltak még annál is perverzebb részek, még is tetszett. Azóta várom a folytatását.

Ezt még csak nem is fordították át! :O


Fitzpatrick, Becca:
Hush, Hush

400 oldal


"Nora Gray számára a szerelem nem volt a terv része. Soha nem érdekelte egyetlen pasi sem a suliból, legjobb barátnője Vee rábeszélése ellenére sem. De amint Patch belépett a képbe minden megváltozott. A srác mosolya és a szemei.... Nora minden rossz előérzete ellenére vonzódik hozzá. De egy sor rémisztő esemény után a lány már nem tudja kiben bízhat. Patch mindenhol ott van, ahol a lány feltűnik és többet tud róla, mint a legjobb barátai. Nem tudja eldönteni, hogy a karjaiba vesse magát vagy elmeneküljön és elbújjon előle. És amikor válaszokat kezd keresgélni olyan dolgokra lel, amik sokkal zavaróbbak, mint az , ahogyan a fiú iránt érez.
Nora hirtelen egy ősi csata közepén találja magát a halhatatlanok és a bukottak között. Választani a kell, ki mellé áll, ám a rossz döntés az életébe kerülhet..."
/http://nancykonyvei.blogspot.com/
Nagyon várom már!




Még ez sincs le fordítva!

Kate, Lauren:
Fallen

464 oldal




Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. Titokzatos és zárkózott, és azonnal felkelti Lucinda Price figyelmét, amint a lány megérkezik a Sword & Cross bentlakásos iskolába a fülledt Savannah-ba, Georgia államba. A fiú az egyetlen fénysugár számára egy olyan helyen, ahol a mobiltelefon tiltott, ahol mindenki egy rakás szerencsétlenség, és kamerák figyelik a diákok minden mozdulatát.Bár Daniel semmit nem akar a lánytól - és ezt viselkedésével is tisztán hangsúlyozza, Luce mégsem hagyja annyiban. Vonzódik hozzá, éppen ezért úgy érzi muszáj kideríteni, mit rejteget annyira kétségbeesetten Daniel még akkor is, ha ez megöli őt. /http://nancykonyvei.blogspot.com/




Meyer, Stephenie:
Breaking Dawn
Hajnalhasadás

„Ha az készül megölni téged, akit szeretsz, nincs választási lehetőséged. Hogy is menekülhetnél el, hogyan is küzdhetnél az életedért, amikor ezzel fájdalmat okoznál ennek a szeretett személynek? Ha nem maradt más, csak az életed, amit neki adhatsz, hogyan is tagadhatnád ezt meg tőle? Ha igazán szereted?”Amikor Bella Swan ráébred, hogy visszavonhatatlanul beleszeretett egy vámpírba, az élet hirtelen veszedelmesen izgalmas lesz számára: tündérmese és rémálom keveréke. Mivel érzései két irányba rángatják: - szenvedélyesen szerelmes Edward Cullenbe, ugyanakkor mély barátság fűzi Jacob Blakchez, a vérfarkashoz -, viharos, küzdelmekkel és lemondásokkal teli évet tudhat maga mögött, míg végre eljut a végső fordulópontig. Rövid időn belül döntenie kell: a halhatatlanok sötét, de csábító világát választja-e, vagy a teljes emberi életet? Márpedig ez a döntés lesz az a hajszál, amelyen két törzs élete is múlik.Most, hogy Bella meghozta a döntést, megdöbbentő, váratlan események sorát indítja el vele. Amelyeknek felmérhetetlen, megsemmisítő következményei is lehetnek. Lehetséges, hogy most, amikor Bella élete szövetének különböző szálai - amelyeket először az Alkonyatban követhettünk, majd az Újholdban és a Napfogyatkozásban kísérhettük figyelemmel szétbomlásukat és elszakadásukat -, úgy tűnik, készek újra egyesülni, éppen most fognak megsemmisülni... végleg?Az Alkonyat-saga legújabb döbbenetes, türelmetlenül várt kötetében, a Hajnalhasadásban végre fény derül ennek a lenyűgöző romantikus történetnek, amely olvasók millióit bűvölte el, minden titkára és rejtélyére.



Addig is marad a testvérem könyvespolca és blogok xD


Egyéb könyvek amiket még várok:


Nincsenek megjegyzések: