2010. április 24., szombat

Blogíró: - Egy 13 éves sárvári lány


Énrólam is egypár sort...


Egy 13 éves sárvári lány vagyok. De senkit ne tévesszen meg az évszám! Lehet hogy még gyerek vagyok, de elég érett gondolkodású. Mások azt mondanák épp hogy kivettem a kezem a számból. Épp hogy tudom a szorzótáblát. Mit akarok én egy blog írásával?! De aki ez mondja nem látja át a dolgokat.
Idéznék egy ismeretlen költőt…

„A fantázia kortalan. Nem kell gyereknek lenned, hogy olyat képzelj ami helytelen. Nem kell felnőttnek lenned, hogy olyat tény ami lehetetlen (…) és lelehetsz fiú vagy lány, az élethez való jogod neked is kijár(…)”

Nem kell felnőttnek lennem hogy olyat írjak ami nekem nem való. Olvastam vagy száz perverz könyvet és bevallom tetszettek.

SÁRVÁR

A név is magában rejti jelentését. SÁR és VÁR. (Remélem nem kell megmagyarázni.) Mondjuk rá hogy kisváros. Mert nem falu! Vasmegyében ez a második legnagyobb település, de fele akkora se, mint a székhelye SZOMBATHELY. Városkánk a Termálfürdőről és az ÖRÜLT MARKOLÓSRÓL nevezetes. (Aki igaz csak mostanában lett híres és közkedvelt, de attól mi régóta vagyunk rá büszkék. DAGAD A MELLKASUNK.)

A Wellnes fürdőről csak futóban annyit… több Német, Cseh, Orosz, van ott mint magyar. Kissé nyomasztó, hisz mindig hőgutát kapok ha meghallok egy németet… Folyton úgy lehet érteni a beszédüket mintha káromkodnának.(Mivel németet tanulok, némely dolgot értek) Rossz érzést kelt az emberben ha egy német turista németül cseszegeti az embert. Szentem azt hiszik mi magyarok tiszta hülyék vagyunk. Persze a fürdőnk már kell.
/Ebben az évben viszont jól elrontották a fürdővezetők. Új részeket terveztek. Egy fedett úszórészt, egy csúszdaparkot és felújítják a régi hullám medencét aminek a közepén egy óriásik kék gömb fel és lefelé mozgása képezte azokat a bébi méretű rémítő hullámokat. Ez mind szép és jó, de mikor kezdték el az építést? FEBRUÁRBAN! Elment a józan eszük? A fürdő romokban, semmit se lehet csinálni. Mármint kint biztosan nem. A hideg medence ami a legnagyobb volt eddig, és minden fiatal ott volt a legszívesebben... A fala lerombolva. A leeresztett víz miatt a csempék is lepotyogtak. Hát ez azért szép. Szó szerint elcseszték a nyarat./

Más büszkeségeink:

1. A főtéri írtó giccses szökőkút. /A vízköpők valamiféle mesebeli színes állatkákat ábrázolnak, ami többszöri látásra se nyeri el az ember tetszését./



2. A sárvári Vár amiben Nádasdy Ferenc otthonául szolgált. Ferenc felesége a világhírű Báthory Erzsébet A VÁMPÍR. Igen. /Látjátok már születésem óta belém nevelték hogy szeressem a Vámpírokat :D/ A történetet gondolom ismeritek, de én most megosztok olyan dolgokat is veletek amikről nem biztos hogy tudtok.

Erzsébet arról volt híres, hogy Szép nőket legyilkoltatott és a vérükben fürdött hogy örökké makulátlan legyen. Tudjátok ő is az örökélet titkát kereste, vagy az örök szépség, fiatalságét. A lényeg ugyan az. Rászívott akkoriban még nem ismerték a plasztikát. :) Szóval mivel férje itt lakott Erzsébet is hosszabb időket töltött Sárváron. És az a hír kapott szárnyra hogy itt is volt neki kivégző terme. Amiről sajna az kell mondanom KACSA. Többször is jártam már a várunkban. És ilyen nincsen. Körül is érdeklőttem régebben, de azt mondák nekem ilyen termet a reparálások előtt se találtak. De a TURISTÁK ezt nem tudják így százával jönnek és jönnek. Megállíthatatlanok és egy Csehnek magyarázhatod hogy ilyen nem létezik. Még a saját nyelvükön nem értenek nemhogy angolul.


3. Spirit hotel. Sárvár legelőkelőbb hotelje. Egy kis úszószigetnek elmegy. Persze, mondanák nálunk róla jót és rosszat is egyaránt. Jó: JÓ DRÁGA. Rossz: Egyáltalán nem Higiénikusak ott. Erről én nem tudok saját véleményt mondani, egyszer jártam benne akkor is a barátnőmet kísértem el. Nem osztom meg, mi dolga volt ott, mert elég uncsi és ciki is egyben. Csak annyit mondok, „kifogyott a nyomtatómból a patron.”

4. A Gárdonyi Géza Általános Iskola. Odajárok. NO komment. /van még ezen kívűl egy Sort suli egy Egyházi.... kül a mi sulink nem tom mi. Asszem semmmi főbb jelenztőssége nincs.

Bizonyára azt hiszitek nem szeretek Sárváron élni ha ilyeneket mondok és viccet csinálok mindenből. Nem így van. Szeretem a városkám. Nem mondom hogy mindennel egyet értek ami itt történik és el is fogadom, de hát csak egy kis 13 éves csaj vagyok. Mi beleszólásom az egészbe? :D

Egy napom:
Egy napom kb. ötven lépésből áll.

1. Felkelek
2. Felöltözök
3. Megiszom a kakaóm xD
4. Álmodozom egy sort
5. Bepakolok a táskámba
6. Megmosom a fogam
7. 10 percig keresem a kulcsom
8. Felveszem a cipőm
9. Mindennel elkészülve, nyugodt lelkiismerettel lépek ki az ajtón.
10. Bezárom kulcsra azt.
11. Kitolom a garázsból a biciklim mi majdnem atomjaira hull a sok megpróbáltatástól amit elvárok tőle nap mint nap.
12. Kinyitom a kaput.
13. Majd bezárom.
14. Elindulok
15. Elfelejtem, hogy bezárkóztam-e.
16. Visszafordulok.
17. Átmászok a kerítésen.
18. Ellenőrzöm. /mindig zárva van./
19. Visszatérek és újra elindulok
20. Beérek a suliba és van még 10 percem előkészülni és pletykálni
21. Végig szenvedem az első órát
22. Szünet. Hülyülés
23. Végig szenvedem a második órát.
24. Kajaszünet. Eszek s közben hülyülök.
25. Végig szenvedem a harmadik órát.
26. Leküldős szünet. Az udvaron töltjük.
27. Végig szenvedem a negyedik órát.
28. Leküldős szünet. Az udvaron hülyülök.
29. Végig szenvedem az ötödik órát.
30. Leküldős szünet. Már szenvedem a szünetet is, alig várom hogy vége legyen a sulinak, viszont mégis fel vagyok dobódva, mert már csak 45 perc és Menza. Igazából a kaja pocsék, de a barátnőimmel, jól elvagyunk. Esküszöm az egyik ok miért nem otthon kajálok, mert jó a társaság. És a felelős tanárokat is jó idegesíteni hogy kur…va lassan eszünk és csak beszélünk. Van azért néha ehető étel. De csak ünnepnapokon.
31. Végig szenvedem a hatodik órát.
32. Feldobódom mert eljött az ebédidő. Szétbeszéljük magunkat és rengeteget röhögünk.
33. Ebéd utáni tánc. Ilyenkor általában Sp-t vagy saját találmányainkat adjuk elő. Baromkodunk ezerrel.
34. Elbúcsúzunk.
35. Hazamegyek. Néha a tesómmal együtt végzek akkor vele megyek haza.
36. Otthon gyors megtanulok, majd tv-zek
37. Ha van kézim elmegyek arra ha nincs olvasok tv-zek vagy blogolok.
38. Megfürdök.
39. Tv-t nézzek
40. Olvasok minimum éjfélig.
41. Azután ha lusta voltam délután és nem csináltam meg valami házit, pótlom.
42. Lefekszem kimerülten.
43. 10 perc múlva kikászálódok az ágyból és káromkodok úgy mint egy kocsis.
44. Kimegyek a konyhába megpróbálom nem fölébreszteni aput aki a tv előtt elaludt.
45. Kinyitom a hűtőt és kiveszem az uborkát majd egy deszkán halkan, precízen felszelem, víz alátartom a kezemben.
46. Fél kézzel elpakolok
47. Visszalopózkodom.
48. Becsapódik mögöttem hangosan az ajtó, hallom apu felébredt.
49. Leszedem a terrárium tetejét és beleszórom az uborkát az özvegy hímnemű hörcsögömnek. TÖPINEK/TÖRPINEK.
50. Uborkaszagos kézzel visszahuppanok az ágyamba, várom hogy reggel legyen és kezdődjön előröl zűrzavarosan unalmas életem.

Nevem: nOémi
Átlagos tanuló
Átlagos élet
Átlagon felüli képzelőerővel átkozva :D


én:

2 megjegyzés:

hullócsillag írta...

hehe...édi...SP-t ismerem :D...

nOémi írta...

xD elég bolond az életem :) és SP is kap benne helyet :)