2010. április 22., csütörtök

Díj!!! - Csak a menők :) Eagon'Li Arsan -tól


1. Tedd ki a blogodra!
2. Írd ki a nevét annak, akitől kaptad!
3. Írd le ki azt a 6-7 ember akinek tovább küldöd!
4. Válaszolj az alábbi kérdésekre!

1. Kész!
2. Nagyon köszönöm ezt a csodálatos díjat Eagon'Li Arsan -nak. Boldogság önt el hogy rám is gondoltál :)
3. Én nem hiszm hogy tovább küldöm és nem azért mert ilyen szemét vagyok hanem azért mert én is követem az az elvet miszerint inkább szavakat a díjak helyett :) Persze nagyon örülök neki hogy Eagon'Li Arsan -től megkaptam ezt a fantasztikus díat :) Köszönöm mégegyszer is. /ezért is tettem ki:)/

Mi/Melyik a kedvenc...

italod: EPERTURMIX :)
ételed: perpillanat az... EPERTORTA xD
állatod: majom :)
színed: KÉK, narancs, feket, barna, IGAZÁBÓL minden jöhet
édességed: eperfagyi, epresjoghurt XD
stílusod: pop ... /KISS XD dehogy is :)/
énekesed: James Morrison SAM TSUI!!!!!
énekesnőd: Taylor Swift, Tiffany
színészed: Jhonny Depp
színésznőd: Sacarlett Johansson
együttesed: NINCSEN
blogod: egy Cupido bukása
:) köszy a díjat!

2 megjegyzés:

hullócsillag írta...

Hehe...Johnny Deppet én is "csipázom" :P...

nOémi írta...

XD XD XD

hát igen :)