2010. május 25., kedd

Tisztázzuk...

Szóval akkor...

Tisztázzunk mindent, kedves olvasóim... nem akartalak titeket félrevezetni azzal a kiírásommal, hogy szünetet tartok.
Én úgy gondoltam, hogy míg el nem kezdődik a nyár nem írok új fejezetett...
de ezzel én nem azt akartam, mondani, hogy adba hagyom végleg. Csak szünetelek.
Mint már sokszor elsítam... alig van időm. Bár tudom nem én vagyok a világ legelfolglaltabb embere, de azért nekem sincs nyugtom. :/
Az is igaz, hogy szeretek írni, de nem állandóan. Néha igazából csak ez köt le... és ahogy mondtam már régebben, egy unalmas esős délután, mi mást lehet csinálni...

Szóval én nem akartalak titeket, se megréminteni, se becsapni... csak gondoltam szólok... MOst minimum 2 hétig nem lesz normális friss....

És ennyi...

Szóval, ha most elmondotok, minden rosznak... én megértem, de nekem, nem ez volt a célom/tervem...

író: nOémi

2 megjegyzés:

Rêveur írta...

2 hét... az hosszú idő :( De azért hűséges olvasódként várom a frisst :) Puszillak, ölellek ^^

nOémi írta...

:) köszy