2010. május 22., szombat

híRek :)

Hát… lehet, hogy amit most fogok mondani sokaknak, nem fog tetszeni. Először is két dologról lenne szó.

Kezdem a jobbal:
1. Indítottam egy új blogot, ahová feltettem az eddig írt történeteimet. Nem valami hosszú a lista, s közülük az egyik itt is szerepelt. (Csókrabaló) De attól még szeretettel várok mindenkit!

Lista:
- Csókrabló
- Alteregó (kicsit másképp)
Ezt történetesen Hullócsillag pályázatára küldtem be.
- Amerikai álom
Kis regénynek szánom, de hát ki tudhatja...

2.-dik bejelenteni valóm. Cupido…
Nem tudom, hogy folytassam. Persze egy –két részt már megírtam, azokat fel is teszem. De szerintem egy kis ideig szünetelni fogok. Ez még nem 100%-ig biztos. Lehet, hogy már holnap úgy alakul, hogy dől belőlem a szó… majd elválik.
Inkább nem is mondtam semmit… :)

(Talán csak az lesz, hogy nem minden héten kaptok frisset)

És ne feledjétek, nézzetek be http://follow-my-step.blogspot.com/

7 megjegyzés:

hullócsillag írta...

Jujj nOémi!!

Ugye nem azért hagytad abba, mert azt mondtam, jobban áll neked az a stílus, amiben a novellát írtad?! Mert akkor erősen félreértettél!!
Én nagyon is szeretném tovább olvasni a Cupidót...szóval tessék csak folytatni ^^...
Amúgy megnéztem a másik oldalt, ki is tettem az oldalamra, nagyon tetszik mindegyik novella, de nem tudtam kommentelni :(...hiába kattintgattam, nem jött ki az ablak! :(...Szóval olvasni fogom azt is, de ezt is folytasd...szerintem...én szeretném :)...

Puszii

nOémi írta...

Jajj, dehogy is... nem miattad, ezt már régebb óta fontolattam.
Meg egyszerűen nincs idő normálisan leülni 2 órára és csak írni. Egyszerűen nem fér bele a keretbe xD
Most legalább 2 hétig még csak a gépem közelébe se tudok kerülni.
Minden nap egy doga vagy kettő, kirándulás, tanulni kell, menj misére! barátok hivagatnak, hogy menjek el velük.
csak este lenne időm, de utál csöndbe alkotni ám elveszettem a fülhallgatóm szóval, ha bekapcsolnám a zenét, tuti lebuknék....
szóval nem miattad... és nincs is nagy ihletem /nem ezt hogy kell írni :)/
de majd alkotok, mert n hát imádom írni...
amint egy szabad percem lesz neki is látok...

Nóra írta...

Szia!

Én csak remélni tudom, hogy folytatod, mert bár még csak most kezdtem el olvasni, nagyon tetszik!
Mindenképp érdemes lenne folytatnod, ha már ennyi fejezetet megalkottál, akkor a többi is menni fog.
Szerintem maximum annyit tehetsz, ha nincs időd, hogy kevesebbet frisselsz, és amikor van szabad fél órád, akkor írsz pár mondatot.
És itt a nyár mindjárt, ami sokaknak sok időt jelent(kivéve engemXD).
Úgyhogy remélem, hogy továbbra is olvashatom ezt a remek sztorit, még ha ritkább frissekkel is.
Sok ihletet!

Puszi: Nocy

nOémi írta...

köszy mind ekttőröknek, s nem is gondoltam arra hog abba hagyom...
csak ahogy mondtam... szünet várható...
nem hosszú... nyugi

Eagon'Li Arsan írta...

Istenem eszedbe ne jusson!

Már csillagok táncolnak a szemem előtt, annyit olvastam a hülye monitor előtt!

Végigolvatsam.

Végre...

El vagyok bűvölve, meg vagyok döbbenve és fel vagyok háborodva! Nem mondhatod komolyan, hogy abbahagyod! 2 hónap alatt többet írtál, mint én fél év alatt és te azt akarod mondani, hogy ezt a történetet ABBAHAGYOD?! Persze kezdhetsz újat, ami érdekesebb, jobb, de akkor zárd már le valami jóval.
Nekem elég unalmas volt az eleje, azért haladtam ilyen lassan. De a randi után meg sem álltam amíg le nem kaparom neked ezt!
Nekem persze jobb, ha lassabban írsz! Könnyebb elolvasni. Mire beértelek volna, már 5 új fejezetet felraktál...
Kicsit az egész emlékeztet a Twilight-ra. Mondjuk Michael most nem az ebédjét szereti! :) De nekem ez jobban tetszik. Több benne az újítás (persze érezzük a Los Angelesi tündérmese kérdezz-felelek játékát! :D) érdekes, érzelmeket kelt! És a függővégek miatt, a tragikus befejezések végett fel is csigáz!
Úgyhogy ne is halljak olyat, hogy THE END akármilyen formában és nyelven.
Eagon
U.I.: Bocs a kifakadásért, de lesújtott!
U.I.2: Olvastál valamit az oldalamon? Mert láttam, hogy olvasó vagy, de nem írtál soha semmit... ?

nOémi írta...

Nem, szó sincs arról, hogy abba akarom hagyni...
csak most nem hozom olyan gyorsan a frisset, talán akkor neked így jobban is fog tetszeni...
meg több ídőm lesz jobbat alkotni...

nOémi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.