2011. február 21., hétfő

Órai munka: A tanár kedvencei :)

Órai munka: A tanár kedvencei

Önéletrajz (40 éves vagyok!)

1970.május 30-án születtem Sárváron. Szüleim T.L. magyar ország első Medical Wellness királya, mottója amikor te elindultál én már jöttem visszafele, anyám K.A. magyar ország első női miniszterelnöke. Egy nővérem van, 42 éves és Dániában él férjével plusz három norvég örökbefogadott gyermekével. Munkája titkos (a Dán kormány egyik titkos rendőrség ügynökségének a tagja).
Jelenleg Angliában élek, leszázalékolt nyugdíjas sztárként pengetem mindennapjaim húrját. Iskoláimat részben Magyarországon végeztem a Sárvári Gárdonyi Géza Általános Iskolában és a Tinódi Sebestyén Gimnáziumban. Egyetemet már Angliában végeztem, a St. PontPontPont-ba kaptam ösztöndíjat, bölcsészet szakon.
Szabadidős tevékenységeim: aktív távolba nézés, belső szemhéj tanulmányozása és olvasás.
Gyermekként elért eredményeim: első gyerek elnök és király Bagdadban, ráadásul, amire a legbüszkébb vagyok tizenegy évig katona voltam Szudánban.

(Felovastatták velem xD)

5 megjegyzés:

kija írta...

:):):):)XDXDLOLXDXD

nOémi írta...

Hát a tanárom is valami ilyet szólt. XD

Mézes csili írta...

Milyen órára kellet? xD :D :D

nOémi írta...

nyelvtan :) Önéletrajzot kellett írni

Mézes csili írta...

Nagyon kreatív :D